BAE Systems z powodzeniem testuje małe bezzałogowe systemy Lockheed Martin Skunk Works na ACV C4/UAS

Print Friendly, PDF & Email
Pojazd ACV C4/UAS firmy BAE Systems to mobilne laboratorium integracji systemów (SIL) zbudowane w celu zademonstrowania technologii transformacyjnej potrzebnej piechocie morskiej do prowadzenia rozpoznania, obserwacji i pozyskiwania zdolności, w tym zdolności wykrywania i komunikowania się z celami widocznymi na horyzoncie przy użyciu najnowocześniejszych systemów C4. / Zdjęcie: BAES Systems
Pojazd ACV C4/UAS firmy BAE Systems to mobilne laboratorium integracji systemów (SIL) zbudowane w celu zademonstrowania technologii transformacyjnej potrzebnej piechocie morskiej do prowadzenia rozpoznania, obserwacji i pozyskiwania zdolności, w tym zdolności wykrywania i komunikowania się z celami widocznymi na horyzoncie przy użyciu najnowocześniejszych systemów C4. / Zdjęcie: BAES Systems

BAE Systems i Lockheed Martin Skunk Works przeprowadziły udany test małych bezzałogowych systemów powietrznych (UAS) Stalker i Indago na wariancie amfibijnego pojazdu dowodzenia, kontroli, komunikacji dla bezzałogowych systemów powietrznych (ACV C4 / UAS).

Oba bezzałogowe statki powietrzne zapewnią bezprecedensowe, długotrwałe zdolności rozpoznawcze, wspierające działania ekspedycyjne Korpusu Piechoty Morskiej Stanów Zjednoczonych i możliwości zarządzania bitwą na pokładzie ACV C4/UAS.

Koncentrujemy się na zapewnieniu Marines zaawansowanego rozwiązania technologicznego, które spełni ich wymagania w zakresie rozpoznania. Dlatego współpracujemy z firmami takimi jak Lockheed Martin – aby zapewnić marines najlepsze możliwości dla ich potrzeb ekspedycyjnych.

– powiedział Mark Brinkman, kierownik programu projektowania i rozwoju ACV.

BAE Systems przetestowało Stalker i Indago UAS firmy Skunk Works wraz z wieloma innymi dostawcami technologii w ramach testów weryfikacyjnych wykonawców, co jest kluczowym wydarzeniem w cyklu życia programu ACV C4/UAS. Teraz, gdy testy weryfikacyjne wykonawcy zostały zakończone, piechota morska przeprowadzi własną serię testów, aby ocenić, czy ACV C4/UAS jest wydajnym i opłacalnym rozwiązaniem z półki (GOTS) dla programu Advanced Reconnaissance Vehicle (ARV).

Stalker i Indago UAS firmy Skunk Works zapewniają wiodącą w branży wytrzymałość oferowanych rozwiązań militarnych, szeroki zakres działania i otwartą architekturę systemów, aby umożliwić im wykonywanie różnorodnych i wymagających misji przy zachowaniu niewielkiej powierzchni operacyjnej i wymagań dotyczących załogi.

Współpraca z naszymi klientami i partnerami branżowymi z firm SOCOM i Marine Corps umożliwiła szybki rozwój umiejętności potrzebnych żołnierzom – czego przykładem jest partnerstwo z BAE Systems. Dzięki integracji Stalkera i Indago z platformą ACV BAE Systems zapewniamy większą elastyczność misji oferując niewielkie pojazdy, które znaczącą mogą wspierać operacje piechoty morskiej.

– powiedział Jacob Johnson, dyrektor Skunk Works UAS i Attritable Systems.

Pojazd ACV C4/UAS firmy BAE Systems to mobilne laboratorium integracji systemów (SIL) zbudowane w celu zademonstrowania technologii transformacyjnej potrzebnej piechocie morskiej do prowadzenia rozpoznania, obserwacji i pozyskiwania zdolności, w tym zdolności wykrywania i komunikowania się z celami widocznymi na horyzoncie przy użyciu najnowocześniejszych systemów C4. Stalker i Indago UAS firmy Skunk Works to tylko niektóre z komponentów technologicznych, które ACV C4/UAS wykorzystuje do osiągnięcia tego celu.

Źródło: Navy Recognition

Przeczytaj też:

Holenderska fregata HNLMS Tromp śledzi dwa rosyjskie okręty

Chińska, rosyjska, irańska marynarka wojenna przeprowadzają gry wojenne

Wymiana Dry Dock 3 w Stoczni Marynarki Wojennej Pearl Harbor

24 lata w NATO

52 lata gdyńskiej Flotylli

1 Response

  1. cipit 88 pisze:

    Coraz więcej tych bezzałogowców.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *