Regulamin konkursu ARMADA 2020

Print Friendly, PDF & Email

§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE

  • Niniejszy regulamin dotyczy I edycji konkursu historyczno-marynistycznego ARMADA 2020, nazywanego dalej „konkursem”.
  • Celem konkursu jest propagowanie historii Polski, krzewienie wartości i postaw patriotycznych, etyki chrześcijańskiej, integracja i tworzenie poczucia wspólnoty wśród młodych Polaków w powiązaniu z bogatą historią marynistyczną państwa polskiego.
  • Konkurs będzie przeprowadzany wyłącznie za pośrednictwem Internetu oraz strony internetowej www.okretypodwodne.edu.pl.

§ 2
ORGANIZATOR KONKURSU

  • Organizatorem konkursu jest Liceum Ogólnokształcące Sióstr Salezjanek, z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim, kod pocztowy 63-400, przy al. Słowackiego 33a, nazywana dalej „organizatorem”.
  • Organizator ma prawo zaprosić do współpracy przy organizacji konkursu inne osoby lub instytucje.

§ 3
WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSIE

  • Konkurs adresowany jest do młodzieży szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
  • Udział w konkursie jest bezpłatny.
  • Uczestnicy konkursu są zgłaszani do konkursu przez szkoły lub przez inne instytucje.

§ 4
KOMISJA KONKURSOWA

  • Nad poprawnością merytoryczną czuwać będzie komisja konkursowa.
  • Prace ocenia tylko komisja konkursowa i do niej należy ostateczny werdykt odnośnie wyróżnionych prac i zajętych miejsc. Każdy z członków komisji konkursowej przyznaje pracy pkt w skali od 1 do 10. Komisja konkursowa składa się z 5 członków.

§ 5
OPIS ZADANIA KONKURSOWEGO

  • Zadanie konkursowe polega na wykonaniu pracy plastycznej poświęconej dowolnemu wydarzeniu związanemu z historią polskiego okrętu wojennego ORP Błyskawica.
  • Praca plastyczna może być wykonana w dowolnej technice – malarstwo, rysunek, collage w orientacji poziomej.
  • Wielkość pracy konkursowej to format A4.
  • Praca powinna być zeskanowana i wysłana do organizatora w formatach PDF lub JPG w rozdzielczości 300 DPI.
  • Przesyłanie prac konkursowych odbywać się będzie na adres e-mailowy podany przez organizatora tj. okretypodwodne@op.pl. Prace nie powinny przekraczać rozmiaru 15 MB.
  • Prace konkursowe muszą być wykonane samodzielnie przez uczestników.
  • Prace konkursowe nie mogą naruszać praw osobistych lub majątkowych osób trzecich.

§ 6
UDZIAŁ W KONKURSIE


Warunkami udziału w konkursie są:
doręczenie na adres organizatora pisemnych zgód na przetwarzanie danych osobowych uczestników konkursu, według wzoru znajdującego się na końcu niniejszego regulaminu;
doręczenie na adres organizatora pisemnych zgód na udział w konkursie, podpisanych przez opiekuna prawnego, który najpóźniej do dnia zakończenia konkursu nie ukończyli 18 roku życia, według wzoru znajdującego się na końcu niniejszego regulaminu;
doręczenie na adres organizatora pisemnych zgód na przeniesienie autorskich praw majątkowych i udzielenie licencji do prac konkursowych, podpisanych przez uczestników konkursu, którzy najpóźniej do dnia rejestracji uczestnika nie ukończyli 18 roku życia, według wzoru znajdującego się na końcu niniejszego regulaminu.
Udział w konkursie mogą zabrać tylko uczniowie szkół podstawowych i ponadpodstawowych.

§ 7
WYBÓR TEMATU PRACY KONKURSOWEJ

  • Organizator konkursu samodzielnie ustali temat główny konkursu, który w I edycji nosi nazwę „Wydarzenie historyczne związane z działalnością polskiego okrętu wojennego ORP Błyskawica”.
  • Uczestnicy konkursu będą mogli samodzielnie wybrać wydarzenie z historii ORP Błyskawica, które będą mogli przedstawić w swojej pracy plastycznej. Musi być to jednak wydarzenie autentyczne związane z historią tego okrętu wojennego.

§ 8
HARMONOGRAM REALIZACJI KONKURSU

  • Harmonogram konkursu ogłoszony jest na stronie internetowej konkursu tj. www.okretypodwodne.edu.pl.
  • Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu. Informacje o ewentualnych zamianach w harmonogramie publikowane będą na stronie internetowej konkursu.

§ 9
NAGRODY

  • Dla uczestników konkursu przewidziane są liczne nagrody, które będą ufundowane przez partnerów i sponsorów.
  • Szczegółowa lista nagród jest opublikowana na stronie internetowej www.okretypodwodne.edu.pl.
  • Nagrody konkursowe ufundowało Wydawnictwo Rebis.
  • Kryterium wartościującym przyznawanie konkretnych nagród będzie ilość zdobytych punktów.

§ 10
PREZENTOWANIE PRAC KONKURSOWYCH W INTERNECIE

  • Prace konkursowe będą prezentowane na stronach internetowych organizatora konkursu.
  • Wybór terminów i miejsc prezentacji należy wyłącznie do organizatora.

§ 11
WARUNKI WYDANIA NAGRÓD

  • Warunkami uzyskania nagród przez uczestników konkursu są:
  • podanie przez uczestników konkursu prawdziwych danych osobowych, tj. imienia i nazwiska, adresu konta poczty elektronicznej, numeru telefonu do nauczyciela – opiekuna drużyny uczniowskiej
  • doręczenie na adres organizatora pisemnych zgód, o których mowa w § 7 pkt 1 lit b-d.
  • Organizator prześle nagrody przesyłką kurierską na adres szkoły.

§ 12
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

  • Poprzez złożenie pracy konkursowej, uczestnik konkursu udziela organizatorowi nieograniczonej czasowo i terytorialnie licencji niewyłącznej na korzystanie z pracy konkursowej na następujących polach eksploatacji:
  • utrwalanie i zwielokrotnianie dowolną techniką, na jakimkolwiek nośniku audiowizualnym i audialnym, a w szczególności na: nośnikach video, taśmie światłoczułej, magnetycznej, dyskach komputerowych, techniką drukarską, reprograficzną oraz wszystkich typach nośników przeznaczonych do zapisu cyfrowego;
  • publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie, w tym w na telebimach reklamowych w miejscach publicznych;
  • wprowadzenie do pamięci komputera i do sieci multimedialnej w nieograniczonej ilości nadań i wielkości nakładów;
  • wykorzystanie w utworach multimedialnych;
  • wykorzystywanie do celów promocyjnych i reklamy;
  • publiczne udostępnianie pracy konkursowej w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niej dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w tym wykorzystanie na stronach internetowych i na profilach w portalach społecznościowych.
  • Przez odebranie nagrody uczestnik konkursu przenosi na organizatora nieograniczone czasowo i terytorialnie autorskie prawa majątkowe do pracy konkursowej, na polach eksploatacji wymienionych w pkt. 1.

§ 13
DANE OSOBOWE

  • W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; tzw. RODO), zgodnie z art. 13 ww. rozporządzenia organizator niniejszym informuje, że:
  • dane osobowe w postaci imienia, nazwiska, adresu konta poczty elektronicznej, adresu zamieszkania, numeru telefonu oraz danych szkoły są przetwarzane przez organizatora – Liceum Ogólnokształcące Sióstr Salezjanek z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim, kod pocztowy 63-400, przy al. Słowackiego 33a, będącego Administratorem danych, w celu przeprowadzenia I edycji konkursu historyczno-marynistycznego ARMADA 2020;
  • dane osobowe są przetwarzane na podstawie udzielonej zgody, o której mowa w art. 6 ust. 1 lit. a ww. rozporządzenia oraz art. 6 ust. 1 lit. f ww. rozporządzenia, tj. do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez organizatora, w szczególności do celów przeprowadzenia konkursu;
  • dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny dla przeprowadzenia konkursu i wręczenia nagród, a także eksploatacji prac konkursowych przez organizatora w ramach działalności statutowej;
  • odbiorcami danych osobowych będą podmioty, którym na podstawie umów zawartych z organizatorem zostanie powierzone przetwarzanie tych danych w celu przeprowadzenia konkursu, w tym wydania nagród, oraz – w zakresie obejmującym imię, nazwisko, dane szkoły – wszelkie osoby będące odbiorcami późniejszej eksploatacji prac konkursowych przekazanych organizatorowi, obejmującej w szczególności emisję prac konkursowych na telebimach.
  • Zgodnie z ww. rozporządzeniem każda osoba, której dane przetwarza organizator, ma prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, żądania dostępu do nich, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, a także wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz do ich przenoszenia. Osoba, której dane są przetwarzane, ma również prawo wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych było dobrowolne, ale niezbędne w celu udziału w konkursie.

§ 14
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia ogłoszenia konkursu, tj. 10 października 2020 roku.
  • Organizator ma prawo do zmiany postanowień niniejszego regulaminu, w okresie trwania konkursu, o ile nie wpłynie to na pogorszenie warunków uczestnictwa w konkursie. Zmieniony regulamin obowiązuje od czasu opublikowania go na stronie www.okretypodwodne.edu.pl.

Zgoda na udział w konkursie w formacie PDF.

ZGODA NA UDZIAŁ W I EDYCJI KONKURSU ARMADA 2020

Ja, niżej podpisana/y ……………………………………………………………….……. (uczestnik konkursu) oświadczam że zamierzam brać udział w konkursie ARMADA 2020 I EDYCJA i w związku z powyższym wyrażam zgodę na niżej wymienione:

Ja, niżej podpisana/y …………………………………………………………………. (rodzic) działając jako opiekun ustawowy małoletniego/ej wymienionej powyżej wyrażam zgodę na niżej wymienione:

ZGODA na udział w konkursie
Wyrażam zgodę na udział ww. małoletniego/ej w konkursie ARMADA 2020, edycja I, organizowanego przez Liceum Ogólnokształcące Sióstr Salezjanek. Jednocześnie oświadczam, że zapoznałem/am się z treścią regulaminu ww. konkursu.

ZGODA na przetwarzanie danych osobowych
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez Liceum Ogólnokształcące Sióstr Salezjanek z siedzibą Ostrowie Wielkopolskim, kod pocztowy 63-400, przy al. Słowackiego 33a, w celu przeprowadzenia I edycji konkursu historyczno-marynistycznego ARMADA 2020 oraz późniejszej publikacji prac. Ponadto oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o prawie do wycofania niniejszej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

ZGODA na udzielenie licencji i przeniesienie praw autorskich

Wyrażam zgodę na:

  1. Udzielenie na rzecz Liceum Ogólnokształcące Sióstr Salezjanek jako organizatora Konkursu ARMADA 2020, I Edycja, nieograniczonej czasowo i terytorialnie licencji wyłącznej na korzystanie z pracy konkursowej na następujących polach eksploatacji:
    a) utrwalanie i zwielokrotnianie dowolną techniką, na jakimkolwiek nośniku audiowizualnym i audialnym, a w szczególności na: nośnikach video, taśmie światłoczułej, magnetycznej, dyskach komputerowych, techniką drukarską, reprograficzną oraz wszystkich typach nośników przeznaczonych do zapisu cyfrowego;
    b) publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie, w tym w na telebimach reklamowych w miejscach publicznych;
    c) wprowadzenie do pamięci komputera i do sieci multimedialnej w nieograniczonej ilości nadań i wielkości nakładów;
    d) wykorzystanie w utworach multimedialnych; e) wykorzystywanie do celów promocyjnych i reklamy;
    f) publiczne udostępnianie pracy konkursowej w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niej dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w tym wykorzystanie na stronach internetowych i na profilach w portalach społecznościowych;
  2. w razie odebrania przeze mnie nagrody w ww. Konkursie – na przeniesienie na rzecz Liceum Ogólnokształcące Sióstr Salezjanek jako organizatora Konkursu ARMADA 2020, I Edycja, nieograniczonych czasowo i terytorialnie autorskich praw majątkowych do pracy konkursowej, na polach eksploatacji wymienionych w pkt. 1.
Miejscowość i dataRodzic lub opiekunUczestnik konkursu
……………………………………………………
(Czytelny podpis)
…………………………
(Czytelny podpis)

Zgoda na udział w konkursie w formacie PDF.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *